Jak se staví projekt

Přepněte vaši reaktivní údržbu na prediktivní

Reaktivní údržba je založená na řešení problémů až ve chvíli, kdy nastanou.
Prediktivní je oproti tomu díky pečlivému monitorování stavu strojů předvídá a šetří tak čas, peníze a v neposlední řadě i vaše nervy kvůli neplánovaným odstávkám.    
Vyhovuje vám hašení problémů nebo jste raději pro chytrou údržbu?

HAŠENÍ problémů (reaktivní údržba) nám vyhovuje 

  • Opravujeme jen to, co je rozbité
  • Problémy řešíme, až když se zastaví výroba
  • Pokud to funguje, nesaháme na to
  • Náhradní díly za rozbité sháníme expres
  • Spotřebu energií nesledujeme - nepotřebujeme šetřit
  • Nevadí nám extra poplatky za expresní opravy
  • Naši údržbáři zůstávají při problémech přesčas
  • Údržbáře platíme i za pohotovost na telefonu
  • Nepřetržitá pohotovost údržbářů na telefonu není potřeba
Tahem přepni

Chceme raději CHYTROU ÚDRŽBU

  • Pravidelně sledujeme stavy strojů na základě sběru dat
  • Provádíme preventivní údržbu všech zařízení v době plánovaných odstávek
  • Poznáme, kdy stroj ztrácí optimální kondici a plánujeme podle toho jeho včasný servis
  • Náhradní díly máme vždy na skladě (víme, co se s našimi stroji děje)
  • Sledujeme spotřeby energií a díly tomu šetříme
  • Expresní dodávky nepotřebujeme - objednáváme vše včas
  • Naši údržbáři mají dopředu rozvržené činnosti a nemusí tak řešit neplánované závady

Jak se staví projekt:
od sběru dat k prediktivní údržbě krok za krokem


ZAJÍMÁ MĚ STAVBA PROJEKTU Z HLEDISKA ÚDRŽBY
ZAJÍMÁ MĚ STAVBA PROJEKTU Z HLEDISKA MANAGEMENTU

1.

Analýza

Ukážete nám, jak vaše údržba funguje a popíšete nám vaše každodenní činnosti. Řeknete nám,
co vás pálí, co děláte "zbytečně" a co by šlo podle vašeho názoru dělat jinak.

2.

Naše doporučení

Doporučíme, jaké hodnoty by bylo dobré měřit pro usnadnění procesů údržby. Zkusíme navrhnout postupy, 
které z našich zkušeností fungují a které šetří čas a práci.

3.

Proof of concept (návrh pilotního projektu) 

Navrhneme konkrétní řešení sběru dat pro jeden stroj. Společně vyřešíme, jaké senzory (drátové/bezdrátové) 
a způsoby i frekvence sběru dat by pro vás byly nejefektivnější. Finanční stránku vyřešíme s vedením.

4.

Realizace pilotního projektu vč. předání know-how 

Řešení, na kterém jsme se společně shodli, pro vás připravíme. Dohodneme se, co budete chtít provést sami 
(montáž senzorů apod.) a co uděláme my (programování softwaru, připojení gateway aj.). 
Naučíme vás, jak s daty pracovat a jak si poradit s případnými technickými obtížemi.

5.

Vyhodnocení pilotního projektu

Po zkušební době společně vyhodnotíme, jak se vám se zavedeným řešením pracuje a jak bychom ho mohli případně vylepšit.
Vytipujeme také možné rozšíření do budoucna.

6.

Plány do budoucna

Představíme vám reálné projekty, kde je prediktivní údržba již zavedená 
a vyslechneme si, jak byste si představovali modernizaci postupů ve vaší praxi. 
Společně s managmentem vyřešíme finanční stránku rozšíření projektu.

7.

Pracujeme na tom, aby pro vás modernizace údržby znamenala
ušetření času, peněz a neodborné práce. 

Pokud chcete i vy problémy raději včas předvídat než narychlo hasit, ozvěte se nám!

1.

Analýza

Projdeme údržbu společně s vašimi pracovníky a vytipujeme činnosti, které by šly dělat efektivněji. 
Řeknete nám, kde má podle vás systém současné údržby mezery a kudy vám "tečou" peníze 
při nákladech (za co vydáváte nejvíc peněz).

2.

Naše doporučení

Vyhodnotíme přínosy sběru dat a budování prediktivní údržby pro vaši společnost. Navrhneme postup, jak vybudovat kvalitní condition monitoring. Doporučíme, co měřit a probereme nejvhodnější řešení.

3.

Proof of concept (návrh pilotního projektu) 

Navrhneme konkrétní řešení sběru dat pro jeden stroj. Vypočítáme výši nákladů, návratnost investice a promyslíme i případné rozšíření projektu do budoucna. Technické detaily vyřešíme ve spolupráci s vaší údržbou.

4.

Realizace pilotního projektu vč. předání know-how 

Řešení, na kterém jsme se společně shodli, pro vás připravíme. Dohodneme se, co zvládnou vaši technici sami (montáž senzorů apod.)
a co uděláme my (programování softwaru, připojení gateway aj.). Naučíme vaše zaměstnance, jak s daty pracovat a jak si poradit 
s případnými technickými obtížemi. Další stroje už tak zvládnou do stávajícího řešení připojit sami.

5.

Vyhodnocení pilotního projektu

Po zkušební době společně vyhodnotíme, jak se vám se zavedeným řešením pracuje a jak bychom ho mohli případně vylepšit. Probereme přínosy i případné obtíže. Vytipujeme také možné rozšíření do budoucna po technické i finanční stránce.

6.

Plány do budoucna

Představíme vám reálné projekty, kde je prediktivní údržba již zavedená a vyslechneme si, jak byste si představovali další modernizaci postupů ve vaší praxi. Společně vyřešíme finanční stránku případného rozšíření projektu. Představíme vám také inovativní vychytávky jako je digitální dvojče nebo rozšířená realita, které vás odliší od konkurence a vedení dokážou, že se ve vývoji průmyslu zaměřujete
na budoucnost.

Pracujeme na tom, aby pro vás modernizace údržby znamena
ušetření času, peněz a neodborné práce. 

Pokud chcete i vy problémy raději včas předvídat než narychlo hasit, ozvěte se nám!

Krok 1 z 7
Krok 1 z 7
Krok 1 z 7
Krok 1 z 7

Novinky
z naší firmy

Stačí 2 e-maily měsíčně a neunikne vám nic podstatného. 
Přihlaste se a každou druhou středu čtěte přímo ve své poště.

Váš e-mail je u nás v bezpečí. Vždy ctíme Zásady zpracování osobních údajů.

Ostatní články / 13. 06. 2018

13. června 2018 jsme spustili nový web a e-shop. Má moderní design, přehlednější strukturu a víc užitečného obsahu. Co to přinese našim zákazníkům a co dělat, když něco nebude fungovat?

Ostatní články / 21. 05. 2018

Condition monitoring je dnes už nedílnou součástí průmyslové výroby. Pomůže vám hladce přejít na prediktivní údržbu, snížit neplánované poruchy, snížit náklady na údržbu, zlepšit kvalitu výroby a mnoho dalšího. 

Ostatní články / 11. 05. 2018

Společnost HMS nedávno oznámila, že jejich průmyslový router pro vzdálenou správu eWON Cosy nyní podporuje také e-mailové a SMS notifikace. To znamená, že když router zaznamená nějaký problém, uživatelé snadno pochopí, kde a kdy došlo k chybě, i když nejsou přímo u stroje.

Společnost FOXON je držitelem certifikátu ISO 9001:2008.

Sledujte nás i na sociálních sítích.

Made by FOXON s.r.o. © 2018

Rychlý dotaz


Typ vašeho dotazu: